Кошик
356 відгуків
Скидка на вторую покупку 10%
Levcom
Контакти
LEVCOMЛев
м.Чернівці вул.Сагайдачного 3, Чернівці, Україна
+380 (50) 518-12-83
Водафон
+380 (73) 138-88-43
Лайф
+380 (68) 508-88-43
Киевстар
+380505181283+380505181283+380505181283

Сейчас компания LEVCOM.COM.UA не роботает праздничный график роботы с30,12,2021 по 9,01,2022 выходные дни, с 10,01,2022 обычный график роботы . Ваша заявка будет обработана в ближайший рабочий день.

Наявність документів
Знак Наявність документів означає, що компанія завантажила свідоцтво про державну реєстрацію для підтвердження свого юридичного статусу компанії або фізичної особи-підприємця.
+380505181283
+380 (50) 518-12-83
+380 (73) 138-88-43
+380 (68) 508-88-43
Труба-амортизатор сидіння на МТВ 30,9х340мм алюмінієвий, чорна KSP-525, фото 2

Труба-амортизатор сидіння на МТВ 30,9х340мм алюмінієвий, чорна KSP-525

648 грн

  • В наявності
  • Код: 403609
Труба-амортизатор сидіння на МТВ 30,9х340мм алюмінієвий, чорна KSP-525
Труба-амортизатор сидіння на МТВ 30,9х340мм алюмінієвий, чорна KSP-525В наявності
648 грн
Купити
+380 (50) 518-12-83
Водафон
  • +380 (73) 138-88-43
    Лайф
  • +380 (68) 508-88-43
    Киевстар
Купити
+380 (50) 518-12-83
Водафон
  • +380 (73) 138-88-43
    Лайф
  • +380 (68) 508-88-43
    Киевстар
повернення товару протягом 14 днів за рахунок покупця
У компанії підключені електронні платежі. Тепер ви можете купити будь-який товар не покидаючи сайту.

Труба-амортизатор сидіння на МТВ 30,9х340мм алюмінієвий, чорна KSP-525

Підсідельний штир виконує дві функції: він з'єднує сідло з велосипедної рамою і регулює висоту розташування сідла. Він поміщається в підсідельну трубу і кріпиться з допомогою ексцентрикового або болтового затиску. З'єднання з сідлом відбувається за допомогою спеціального замка. Правильно відрегульоване положення штиря забезпечить зручну посадку на велосипеді і виключить можливість поломок в його конструкції при їзді.

Конструкція

Подседельные штирі

Підсідельний штир являє собою металеву трубку певної довжини або діаметра. Зверху у цього елемента є спеціальний замок – в ньому відбувається фіксація направляючих сідел. Якщо відкрити затискач, штир буде безперешкодно рухатися в трубі, дозволяючи підняти або опустити сідло. По конструкції подседельные штирі поділяють на жорсткі і амортизаційні.

Подседельные штирі можуть бути різними по діаметру, довжини та будови замку. Розрізняють діаметри 25 мм, 27,2 мм і 31,6 мм. При виборі штиря необхідно звертати увагу на діаметр підсідельної трубки, т. к. різні виробники можуть варіювати її діаметр, і до неї може не підійти штир стандартного діаметра.

По довжині штирі бувають від 350 до 400 мм (на гірських велосипедах) і від 270 до 300 мм (на дорожніх велосипедах). В 10-12 см від одного з кінців штиря присутня спеціальна мітка, яка показує максимально можливий рівень висунення його з рами. Якщо у вашого велосипеда невелика рама, вам потрібен буде більший за довжиною штир.

Замок

Замок відповідає за правильну фіксацію сідла і можливість регулювати його нахил. Існують як окремі замки, які встановлюються в якості самостійної деталі, так і замки, вже передбачені в конструкції.

Існує 3 типи замків:

  • Одноболтовый замок – забезпечує зразкову регулювання нахилу сидіння;
  • Двухболтовый замок – дозволяє більш точно регулювати нахил;
  • Оригінальний замок – випускаються конкретними брендами і дозволяють зробити максимально точне регулювання.

Замок може бути зміщений назад по відношенню до підсідельної труби або бути не зміщеним – в такому випадку посадка буде трохи зрушена вперед.

Жорсткий тип

Жорсткий підсідельний штир

Жорстким вважається підсідельний штир, який представляє собою трубку з тонкими стінками і замком. Цей варіант можна зустріти найчастіше. Для виготовлення такої деталі можуть використовувати алюміній, сталь, карбон, титан або скандій. Така деталь має невелику вагу, недорого коштує, відрізняється надійністю і довговічністю. Її єдиний недолік – вона не гасить удари при поїздках по нерівній поверхні.

Є три різних підтипу таких деталей:

  1. Інтегровані – являють собою продовження рами, виготовляються спеціально під зріст конкретного спортсмена, і після цього висота посадки вже не регулюється. Вони дозволяють зробити гоночний велосипед легше, але не можуть випускатися масово;
  2. З можливістю регулювання висоти – дозволяють робити посадку вище або нижче під час перерв у поїздці. Для цього використовується важіль або манетки, встановлені на кермо. Цей тип використовують для екстремальної їзди в горах, він багато важить і дорого коштує;
  3. Телескопічні – являють за будовою дві трубки, які вкладаються одна в іншу і закріплюються двома затискачами. Використовуються для регулювання висоти сидіння з рамами, у яких коротка підсідельна трубка.

Амортизаційний тип

Амортизаційний підсідельний штир

Такий тип відрізняється наявністю всередині трубки амортизаційного механізму, що пом'якшує удари при їзді по нерівній поверхні і забезпечує таким чином більш комфортну їзду. Цей тип в основному виготовляється з алюмінію.

Розрізняють два типи конструкції таких штирів:

  1. Телескопічні – є більш дешевим варіантом, мають велику вагу, погано працюють і служать недовго. Єдина перевага такої конструкції – це низька ціна;
  2. Важільні – амортизуючим елементом в них виступає еластомер. Така конструкція має більш ефективні амортизаційні властивості, однак через особливості її дії відбувається збільшення відстані між сидінням і кермом, що може доставляти незручність велосипедисту. За будовою це досить складна система, її деталі можуть зношуватися і накопичувати бруд. Однак порівняно з телескопічними, такі штирі набагато більш популярні

Характеристики
Основні атрибути
Виробник  Kind Shock
СтатьУнісекс
ТипПідсідельний штир
Інформація для замовлення
  • Ціна: 648 грн

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner